۷ پاسخ

بینیتون کجا عمل کردین

تولد گل دخترتم مبارک باشه عزیزم

طبق تجربه م میگم حتما حتما دور سینه و بگیر و قد بلندی لباس
من پیراهن براش گرفتم از رو گرفتم اندازش بود
اومدم خونه تنش کرذم تنگ بود دور سینه ش ۲۳ بود
ولی برای دخترم ۲۶ اندازست

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

آره خوبه

۴ فیتشه ۵ یکم گشاده

بهترین کار اینه که از روی لباسی که میپوشه اندازه بگیری
اینجوری خیالتم راحته

سوال های مرتبط