۷ پاسخ

من پدیا بست میدم از بهداشت ندادم انداختم رف

من پدیا بست گرفتم پسرم یبوست گرفت خیلی هم به خودش میپیچید همون مال بهداشتو میدم باید ببینی کدوم به بچه میسازه

مارک ویواکیدز یا پدیابست بده عالیه

۲۵قطره معادل یک سیسی با سرنگ امپول یک سیسی بده خیلی راحتتر قطره چکانه. مال بهداشتو بده اگه میخوره پسر من نخورد پدیابست براش میگیرم

متخصص اطفال ک دخترمو بردم گفت قطره بهداشت رو نده یه قطره دیگ براش نوشت اونو گرفتم بهش میدم هرروز ۲۵ قطره یه قطره چکون کامل میشه

دکتر ی آد بهم معرفی کرد گفت برای بچه های که کولیک دارن خوبه

پزشک اطفال نوشت برای دخترم از داروخونه تهیه کردم از ۱۰ روزگی ب بعد روزی ۲۵قطره

سوال های مرتبط