خانوما پای پسرم اینجوری شده چی بزنم خوب بشه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

ای خدا 🥲 سودوکرم بزن

گلم باز بزار... پوشک نکن بعد با اب خالی بشور کرم کالاندولا بزن

میزاری کامل خشک بشه بعد پماد بزنی و پوشک کنی؟

وااای کبابش کردی که
اگه شیر خشک میخوره شاید به شیر حساسیت داره وگرنه ممکنه عفونت داشته باشه که پی
پیش اسیدیه و میسوزونه یا مارک مای بی بی که میبندی بهش نمیسازه

اصلا و ابدا دستمال مرطوب استفاده نکن
بعد هر بار پیپی سریع بشور پماد آردن روغن کبد ماهی بزن

اول مارک پوشکش عوض کن شاید دیگه روش نمیوفته
بعد کالاندولا اصلا نزن پوست بچه بدتر نازک میکنه بعد ببرش دکتر بهتره خواهر اصلا پوشت گوش ننداز چون دارو دارو بکنی بدتره

پودر بچه خیلی خوبه

سوخته بچه کاملا مگه چقد بوده تو مایبیبی عوضش نکردی طفلکو

بهتره ببری دکتر،گاهی وقتا از الرژی هم میشه
پماد کالاندولا معمولی بگیر اونی که سفید نارنجیه ،کرماش خوب نیست،روغن زیتون،هربار پوشک میکنی با اب حتما بشور.دستمال مرطوب اصلا استفاده نکن

مارک مای بیبی ش عوض کن یا حساسیت بچیز دیگه نداره شیر خودت اگه میدی .بعد هر عوض کردنی بشورش .باز بزارش .

پسرم اینجوری شد دکتر زینک اسکاید داد خوب شده

پماد کالاندولا بزن . بچه رو با آب بشورش گناه داره . تند تند عوضش کن پاش سوخته .

اخ دلم ریش شد پماد کالاندولا ی لایه نازک پی پی کرد سریع بشپر بااب خالی .اگ دیدی خوب نشد مازک پوشک عوض کن

سلام من هربار پوشک میکنم بچه رو پماد زینک اکساید مخصوص کودکان میزنم خیلی خوبه

سودوکرم بزن یا روغن کبد ماهی

الهی عزیزم بهتره ببری دکتر

سودوکرم

سوال های مرتبط