۵ پاسخ

خوب نیست، نزاری بهتره

برا مادر ضررداره!!در حین زایمان یا حتی بارداری اگه خدا نکرده فشار بره بالا نمیشه اکسیژن خون بررسی کرد خیلی خطرناکه بهتره ک موقعه بارداری انجام ندین

دکتر من گفت اشعه ضرر داره

پزشک منم گفت مشکلی نداره

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد