دوستان بستی که میخورم دل دردم شدید تر میشه مگه ضرر داره ؟

۲ پاسخ

فکر نکنم بد باشه میگن جنین عاشق بستنی وانیلی هست

فکر نمیکنم از اون باشه من همیشه بستنی میخورم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان یزدان💙 مامان یزدان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری