دوستان دل جیگر خوردن برا زن حامله ضرر داره؟؟

۶ پاسخ

من که هرچیزی میخورم .البته جیگر سیخ نمیکنم چون بازم خام حساب میشه .ولی داخل اب میزارم میپزه میخورم.
مواد نیمه خام و عسلی نخور

بله صد درصد

سلام چون ویتامین آ زیادی داره بله. سعی کنین تو بارداری مصرف نکنین

چون ویتامین آ زیادی داری سه ماهه اول خیلی خطرناکه

چقد خوردی دراصل نباید بخوری

اره خیلی ضرر داره چون ویتامین آ زیاد داره خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان نیهاد کوچولو🐥 مامان نیهاد کوچولو🐥 ۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد