وای چه دوران سختی بود خداروشکر گذشت
مادر بودن چقدر سخته🤕
کپی خودته🥹
وااااای به این دو سال فکر میکنم به جز سختی هیچی یادم نمیاد 😭😭😭😭
واییی خدا 😍چقد روزای سختیه نوزادی و کولیک
وای بدترین دوره به نظرم دوره کولیک بود
من اصلا باورم نمیشه اون دورانو گذروندم
آخی چ روزاهایی بود خداروشکر اون دوره کولیک رو گذروندیم
ننه ننه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.