۸ پاسخ

وای چه دوران سختی بود خداروشکر گذشت
مادر بودن چقدر سخته🤕

کپی خودته🥹

وااااای به این دو سال فکر میکنم به جز سختی هیچی یادم نمیاد 😭😭😭😭

واییی خدا 😍چقد روزای سختیه نوزادی و کولیک

وای بدترین دوره به نظرم دوره کولیک بود

من اصلا باورم نمیشه اون دورانو گذروندم

آخی چ روزاهایی بود خداروشکر اون دوره کولیک رو گذروندیم

ننه ننه

سوال های مرتبط

مامان رضاو نی نی مامان رضاو نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان کیان کوچولو👶🏻 مامان کیان کوچولو👶🏻 ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی