برای
دل درد شربت دی سیکلومین بده.روزی سه بار.۲/۵سی سی
برای باز شدن اشتها هم شربت زینک بدین
اوففففف دخترای منم باهم گرفتن .من پوشک میبستم میگفتم بذار گرم نگهت داره چون تا برسیم دسشویی میریخت شلوارش .چای نبات بده .سفیکسیمشو مرتب بده بخوره
دختر منم همینطور واقعا دیگه کم اوردم 😮💨
برا دل دردش گرمیچر شربتشو بگیر بده خیلی جوابه
پسر من وای خدا دیگه نیاره شیش روز تمام یکسره دسشویی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.