۲۰ پاسخ

حتما آزمایش بده هورمونی
سونو هم برو.متخصص زنان بعدشم
دکتر پوست و مو هم برو ببین چی میگه

شما مشکلات داخلیه دکتر اگه کم خونی تیرویید و کبدت رو درمان کنی بی شک بهترین پوست خواهی داشت ،ببخشید اینو میگم شرایط مارستون اوکی نیست که نمیتونی به خودت برسی و رسیدگی کنی مشکلات جسمی تو ؟

موهاتو خیلی سفت بستی ی مدت شل ببند یا جلوی موهاتو کوتاه کن
برای کم خونی هم برو دکتر بهت دارو بده

عزیزم گفتی سینه هام زیاد میخوره بزرگ میشن خوش بحالت خداروشکر شکر نه نگو

خودت هستی عزیزم چقدر جوش زده صورتت

حس میکنم جز کمخونی مشکل هورمونی هم داری برو دکتر حتما کچل میشی

درخواست میدی گلم

من تازه رفتم دکتر بهم امپول بیوتین و بپاتین داده و قرص اهن و قرص بیوتین ولی برا هرمونت حتما باید ازمایش بدی لازم باشه قرص بخوری

موهاتو اصلاااا سفت نبند

آزمایش هورمونی بده.هورمون تستوسترون و dhea را چک‌کن

بنظرمن که اصلا جلو سرت اونجوری که فکرمیکنی نریخته حالت طبیعیه

جوش جوونیه بابا 16 سالشه فقط

تنبلی داری؟ چون هم جوش هم ریزش مو علائم تنبلی تخمدانه

حتما برو دکتر و سر خود هیچ داروی استفاده نکن

من شامپو بیوکسین بنفش مصرف کردم قطع شد ریزش شدیدم

‌کم‌خونیت رو درمان کن

دکتر نرفتی

باید بری چکاپ بدی ببینی مشکل داخلی نداشته باشی. بعد باید بر اساس وضعیتت دارو استفاده ‌کنی

یه دکتر پوست و مو حتما برو همه این مشکلاتو بهش بگو منم موهام میریزه

قرص اهن بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری