۸ پاسخ

برای فردا صبحانه میخوام عدسی بدم ناهار هم سوپ میزارم ( برنج گوشت سیب زمینی هویج لوبیا سبز )
شب هم همونو بهش میدم

فرنی حریره بادوم سوپ پوره هویج زرده تخم مرغ

منم بلد نبودم و ورژن مامان هامون هم نمیپسندیدم از قسمت ابزار های گهواره یه قسمت خوراکی های مجاز از هر سنی داره و یه قسمت هم ‌پختنی ها که دستور پخت گذاشتن

من فردا صبحانه اتیمیل کدو حلوایی نهار هویج پلو . شامم فعلا نمیدونم

دوتا دندون داره

دندون داره

من که دیگه غذای سفره میدم.ادویه هم نمیزنم که راحت باشم
حقیقتا خسته شدم.و اینکه به غذای خودمون تمایل بیشتری داره

همه چییی

سوال های مرتبط

مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی