اشكال نداره ديگه راحت ميشي اتفاقا هرچي زودتر بگيرن سبك تره
حتما ببر دکتر خارش داره گناه داره
اخر از شوهرت گرفت؟
الهی ببرش دکتر یکم بزرگتر بود بهش مایعات خنکی میدادی خب بود
دکتر بردی نبردی حتما ببرش
پسر منم گرفت امروز ۵ روز بردمش دکتر بهش شربت داد که زیاد نشه گفت هرروز حمامش کن پماد هم به بدنش زدم زیا د نزده بود
هیچی هم زود خوب میشه هم دیگه نمیگیره
ای بابا 😢 دکتر بردیش؟
الهیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.