۱۲ پاسخ

2سالگی خیلی راحت فقط بهش سخت نگیر

۲سال و ۱ ماه به راحتی

من دوماهی میشه گرفتم

در حال از پوشک گرفتن هستم الان

من هاکان و یه ماه مونده به تولد ۲ سالگیش گرفتم

3 ماهه که گرفتم

دخترمو یک سال هفت ماه. البته مجبور بودم چون همش عفونت ادراری میگرفت با پوشک.

من دارم میگیرم

بنظرم عجله نکن اگر آمادگی نداره اونوقت بعدش شب ادراری میگیره
میگن بهترین تایم دختر ۳۰ ماهگی پسر ۳۵ ماهگی

سلام عزیزم. بستگی به خود بچه داره ببین آمادگی داره یانه
من پسرم ۱سال و ۸ ماهگی از پوشک گرفتم
خداروشکر یکبار هم خطا نداشته

همین الان ط دوره پوشک گرفتن هستم 🥲🥲🫠🫠🫠

دختر بزرگمو ۲سال و ۹ماهگی کوچیکه رو هنوز نگرفتم

سوال های مرتبط