نه چون ۲/۵ سال به بعد سن اصلی از پوش گرفتنه اما عجیبه توی گهواره تمام پیام ها برای ترک پوشک شده 🫠
ن منم نکردم تا ۲/۵سالگی یا ۳سالگی آمادگی داشته باشه بعدا
نه نگرفتم بلد نیستن گاهی چون پوشک گرونه پوشک نمیکنم توضیح میدم ولی بلد نیستن
من ۲۰ روزی میشه که گرفتم ۵ روز اول باید هی حواست بهش باشه زود زود بپرسی
منکه خیلی وقته گرفتمش از مای بیبی
والا دختر من نمیذاره شلوار بمونه پاش 😐💔 که بخوام از مای بی بی بگیرم
آره من جدا کردم
من گذاشتم ۳سالگی چون حتی کلمه جیش یا پی پی نمیگه ،گاهی باز میزارم انجام میده واکنشی نداره
منم جدا نکردم اما جیش رو خبر میکنه
روز دوم بسیار سخته 😐 پشیمون شدم از شروع کردنم
امروز روز اول😬😬
منم دارم میگیرم اول راحت میبردم جیش میکرد اما الان هرکاری کنم نمیاد بعد شلوارش و خیس میکنه ☹️
من حدودا ۷ روزه گرفتم فعلا درگیریم😂
نمنم نکردم
منم نکردم نمیگه ک هیچ تازه میکنه هم میگم بیا بشوریم میگه نکردم 😒😭🤦🏼♀️🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.