منم همینم عزیزم حتی بدتر دیگ اهمیت نمیدم چون خسته شدم نمیکشم دیگه
فک کنم بیشتر مردها همین هستن...شپهرمن ده سال اومد ورفت تا حواب مثبت دادم...ولی الان کلا محبت ثفر صفر....حتی زیر صفر...به یه نقطه ای از زندگی رسیدم که این مسیلهچندان دیگه واسم مهم نیست.هر چند زندگی مشترک با این چیزها معنا پیدا میکنه ولی من دیگه خودم و از زندگی کشیدم کنار..یعنی خودم ودارم وقف یه مساله ای میکنم که کلاباید چشمبپوشم از همه چی...وگرنه تمام اینده بچه ام واز بین میبرم.
عزیزم اکثر مردا اینطورین . نباید بیشتر بهشون اهمیت داد دیگه مجبوریم بسوزیم و بسازیم
عزیزم چقد دلم گرفت از حرفات
واقعا حقت نبود
بنظرم برید پیش مشاوره خیلی کمکه
حیفه جوونیتونه ک اینجوری سرد بگذره
گلم تقریبا هممون این مشکل داریم مردها واقعا قدر نشناس ومغرور و به دور از ذره محبت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.