منم بدم میاد یکی چندبار یه چیز رو تکرار کنه
خب یبار گفتی موهامو کوتاه کن و شنید یا جواب داده یا نداده
دیگه چرا چندبار میگی
مو به اون خوشگلی چرا کوتاه کنه اخه 😐
منم هرروز مادر شوهرم میگه موهاش میاد تو چشمش کوتاه کن خب یبار گفت و گفتم خوشم نمیاد بهش نمیاد و اما هی تکرار تکرار 😒میشه دخالت دیگه
من اگه جای تو باشم وقتی ببینم یکی حساسه اصن نظر نمیدم یا مثلا وقتی شوهدش پرسید کمدا کجا بزارم من میگفتم هر جا خانومت میگه بلخره خونه ی اونه...اون بهتر میدونه
خوب روغن ارگان بزنه به موهای دخترش تا اذیت نشه
نرم کننده توی حموم بزنه
کلی راه هست که موهای دخترشو بدون دردسر باز کنه
در مورد حسودی هم بهتره پیشش اصلا نظر ندی
خواهرشوهرمنم عفریته به تمام معنا هست تازه اون یه انگ بدتری بهم چسبوند که با شوهرم چت اینا میکنی که ثابت کردم خفه شد خداروشکر ولی خب اونقد پرروعه دیروز اومد خونمون شوهرم عمل شده حالشو پرسید بااین حال باز بهش رو ندادم عنتر
وایی چقدر خصوصیاتش مثل چند نفری هست که من میشناسمه
بعضی آدما چون دیدگاه خودشون بد و بدذاتن همه رو اینجوری میبینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.