۴ پاسخ

منم عین تو ام

خوش بگذرون و استراحت كن واسه خودت

منم همینم وقتی میرم شهرستان پیش خونوادم دلم با شوهرمه همش وقتیم اینجام دلتنگ اونام ولی خب عادت کردم و باهاش کنار اومدم از وقتیم پسرم بدنیا اومده انگار وابستگی مقدااری کمتر سده چون الان همه چیزم دگ اول پسرمه😁 یکم این دلتنگی واسم قابل تحمل شده با. بودن پسرم

خداتوشکرکن سرکاره شوهرمن بیکاره شوهر دخترداییم بیکاره 😔😔کاش مال ماهم همش کارمیکرد

سوال های مرتبط