بنظرم شما خودتو بی ارزش کردی از اول .هر مردی وظیفشه نیازهای زنشو برطرف کنه درحد توانش .هر زنی باید ماهیانه مبلغی براش واریز بشه برا هرکاری که دوست داره. بنظرم شوهر شما خیلی پررو وبی مسولیت هست .من هیچ وقت نه حسابای همسرو چک کردم نه مهمه برام .از اول ماهیانه مبلغی برام میریزه برای کارای شخصیم دیگ کاری ندارم من اون پولو چیکارمیکنم. بنظرم باید بهش بفهمونی که وظیفشه مبلغی بهت بده برای خودت
بگو وام خونگی نوشتم ماهی فلان قدر بایدبدی.یا بگو. وقت آرایشگاه گرفتم یابگو میخام کرم اینا بخرم خیلی راه هست واسه پول گرفتن
من که همه کاراتاش دسته کنه همراه بانکش دست منه
تمام حساب کتاباش دست منه منتهی چیزی نمیمونه ک بخوام بردارم .
یعنی نیازی نیست بردارم و بهش توضیح بدم هر وقت نیاز باشه پولی باشه خرج میکنم
میگم پول لازم دارم خرید دارم میده اخه من لباس و اسباب بازی واسه دخترم خودم میگیرم دیگه میدونه باید به کارتم بزنه
منم همین مشکل دارم
ازاول عادتش دادی
پول نقد نمیدن کارت به کارتم نمی کنن برات؟
خب وقتی کارتشو میده برو واسه خودت سکه پارسیان بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.