هزینه اپیدورال چقد هستش؟ تایید میکنید یا نه؟!

۵ پاسخ

من اپیدورال بودم خیلی راحت بود اصلا اذیت نشدم بازم میخوام برم طبیعی

عالی هستش بعد دیگه هیچی از درد نمیفهمی و میتونی راحت زور بزنی من به خاطر اپیدورال دوباره میخوام برم طبیعی اما یه بدی که داره کمر درده .این سری تو بارداری خیلی کمر درد داشتم نمیدونم بخاطر اپیدورال بود یا نه

بیمارستان خصوصی ۲۵ گرفتن ازم برا اپیدورال و اصلااا تایید نمیکنم.واقعاااا دردناکه و یهو تپش قلبت میره بالا و حالت تهوع میگیری.اصلاااا خییلیییییی بده

خواهر من اجازه نداده بود براش بزنند نمیدونم دیگه خوب هست در کل یا نه

بنظرم خوب نیست یک امپول که وارد نخاع میشه بعدش خیلی کمر درد میشی

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان سالار مامان سالار ۱۰ ماهگی
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری کوچولو💙 مامان بلوبری کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی