۱۶ پاسخ

2400. آزاد .با بیمه 1800

بله 2400شد ازاد

بیمارستان دولتی با تامین رایگان آزاد ۳تومنه

1800شد برا من

2500 شد🫤

شهريور دادم ١٩٨٠ شد

۱میلیون۷۰۰دادم

من چون دوقلو بودن گف برو شد ۳۷۰۰

من نزدیک 290دیروز دادم

من۱۳۰۰

بع من گف نیاز نیس

دووخورده ای

من رفتم متخصص ۲۵۰۰

جریان چیه واس همه جدیدا دارن اکو مینویسن؟مگه نمیگن مادرای بالای۳۰سال؟؟؟

سلام من انجام دادم ۴۰۰ با بیمه سلامت

من هفته دیگه نوبت دارم. منشی گفت دوملیون پنصد

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی