ببین من هم شیر خودمو میدم هم شیشه هم پستونک
پستونک رو که از روز اول بیمارستان دادم و پرستارا و دکترش گفت موردی نداره اتفاقا خوب هم هست
شیشه رو هم اول شبی یه بار دادم و کم کم بیشتر کردم الان کلا شب موقع خواب تا صبح که بیدار میشه شیشه میخوره چون تو روز همه سینمو تخلیه میکنه و دیگه برای شب سینم خالیه
آروم آروم شروع کن بعد بیشترش کن
راست میگه
بعضی بچها میخورن هر دوتا رو مثل پسر داداشم
بعضیا هم شیر خشک بدی سینه رو ول میکنن و نمیخورن تا تو مجبور بشی همونو بدیشون
مثل پسر اولم.یه هفته سینه نخورد مجبور شدم شیرخشک بدم.(فقط یبار تو خواب بهش میدادم شبا)با اینکه تو خواب میخورد متوجه شده بود
شیشه راحت تر خورده میشه اونو بیشتر میپسندن
شیشه شیر استاندارد بگیر که شیر کم بیاد ازش
اینا که شبیه سینه مادر
من مارک بیبی لند گرفتم خوبه بنظرم
شبیه اونت هست
نیم ساعت طول میکشه تا ۶۰ سی سی بخوره شیرش از سینه خودم یواش تر میاد
اینجوری بد عادت نمیشه بچه
اره خیلی امکانش هست
راست میگه عزیزم بچه شیشه رو بشناسه دیگه سینه نمیگیره جزو چیزای نادره بچه دوتاشم بخوره میتونی با قطره چکون بدی
خب راست میگه ..مادرشوهرتو نمیگمااا موضوع بحث رو میگم من خودم پسر اولم که دنیا اومد گفتم فقط شبا یکی دوبار شیرش میدم ولی در نهایت ۶ ماهگی سینه رو ول کرد خیلیییی تلاش کردم شیر خودمو بخوره ولی نخورد دیگه
بله عزیزم اکثرا اونطوره من جفتشم تو بچه اولم خواستم امتحان کنم بچم سینمو ول کرد بسختی مجدد سینمو دادم
والا خواهر هرکی شیر خشک داد بچه سینه مادر ول کرد
اگه شیرت کم شیر خشک بده کلا شیر خشکی بشه
راست میگه شیرخشک بدی بعد دوماه یا بچه ای دیگه خیلی دیر ول کنه سه ماهگی سینه رو ول میکنن
بچه خواهرمم شیرخشک میداد بچه تا ۱۰ ماه شیر خواهرمو خورد و سینه رو ول کرد اونم شیرخشکی شد…چون شیشه راحت تره براشون سینه رو ول میکنن
بله خیلی مراقبت میخواد
چون با پستونک راحت بچه شیر میخوره دیگه شیر مادر قبول نمیکنه بخوره
اگه واقعا لازم داره به شیر خشک با سرنگ یا رابط سینه بدید
من اونت اصل داشتم بچه ام سینه مو ول کرد
چرا میخوای شیر خشک بدی؟؟؟
راست میگه بیشتربچها بعد یکی دوماه سینه رو ول میکنن وشیشه شیرمیخورن
اگه خواستی بدی هم شبا که خوابه یه بار بده بهش بیشترنده
خودتونم کاچی..شیره خرما..دمنوش..ابمیوه طبیعی..قرص لاکتاول این چیزا بخورید شیرتون بیشتر شه
من بچم دوروزه سخت سینمو میگیره چون شیشه رو شناخته
چرت میگن انگار سینه میفهمه ک شیشه میدی خشک میشه😂تو خیلی بدی در روزی سه بار بدی با اونم هیچی نمیشه در صورتی خشک میشه ک بچه نخوره سینه رو
واقعا چ ربطی ب بقیه داره غیر تو اینقد بدم میاد از این دخالتا برو بخر کار خودتو بکن بابا
من کل روز شیر خودمو میخوره اما شب شیر خشک میدم هم دخترم هم پسرم هر دو هم شیر مادر خوردن هم شیر خشک چون فقط شبا شیشه شیر خشک میخوره دیگه سینه رو پس نمیزنن
دقیقا دختر من همین شد تازه در حالتی ک من کلا تو شبانه روز یه بار بهش شیشه میدادم اونم شیشه اونت ک شبیه سینه مادره ولی دو روز اصلا سینمو نمیگرفت جیغ میزد عوق میزد شیرمو میخاستم بهش بدم ولی شیشه رو میگرفت با هزار تا ترفند و بدبختی دوباره سینمو گرفت به نظر منکه نده اگر شیرت اندازه است
دختر بزرگ من اول هاخیلی گریه میکرد گفتن شایدگرسنهمیمونهوبهش شیرخشکبده فقط یبارکهدادم دیگه شیرخودمونخورد
راست میگه عزیزم منم پسرم و هم شیر خودمو میدادم هم شیر خشک همه گفتن شیشه نده سینتو نمیگیره چون بچه سینه رو باید مک بزنه تا شیر بیاد ولی شیشه راحت ریخته میشه تو دهنش و قورت میده منم لج کردم و هردورو دادم و نهایت ۲۰ روز دوتاشو خورد بعدش هم سینه رو نگرفت همم چون مک نزده بود شیرم برگشت
اگه شیرت کمه بده چاره چیه
منم خیلی مقاومت کردم بچم داشت تلف میشد از گریه
پسر من هم شیرخشک میخورد هم شیر خودمو ولی به مرور شیرم خشک شد
من هر دورو میدم.اول صبح که بیدارمیشه شیر خودمو میدم و بعدش شیرخشک میدم.یعنی کلا قبل از شیر خشک شیرخودمو میدم
من دکتر گفتهبود هر دو رو بدم چون وزنش موقع تولد پایین بود
ن عزیزم اینجوری نیست من هم بچه اولم هم این بچم شیر خشک و شیر خودم میدم اصلا این طور نیست ک سینه نخوره شیشه بخوره
نه من هم شیر خشک میدم هم شیر خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.