هیچی همشون الکین تا ب مرور خوب شن
من ساشه آمپرازول میدم همه علائم قطع شده ولی خب هنوزم کم شیر میخوره
قرص نکسیوم خیلی به بچه من کمک میکنه
روزی یک چهارم میخوره
عزیزم ساشه اس امپرازول واقعا دوای رفلاکس بچم بود
اگه شیر خشکیه ببلاک ای ار محشره
بعد کلی قطره کولیک ایز واسه بچم جواب داد خداروشکر
عزیزم رفلاکس اصلا درمان فوری نداره به مرور و با بزرگتر شدن بچه خوب میشن منم چن تا دکتر بردم اصلا دارو نمیدن فقط شیر خشک خودش ک اپتامیل بود دکتر شیر بیومیل ای ار هم داد تا اپتامیل ترکیبی بهش میدم نسبت به اولا خیلی بهتر شده اما کاملا خوب نشده
فاموتیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.