من تو ۴۰روزگی خیلی بالا میاورد خیلی. اذیت میشد ب خودش میپیچید بردمش دکتر براش سونو نوشت دادم رفلاکس شدید داشت بیومیل ای ار از همون موقعه داد گف استفاده کنم تا۶ماهگی من ک راضیم خیلی خوبه
اره من از اول ای ار دادم
سرخود استفاده نکن اول ببر دکتر تا علت ریفلاکسش مشخص بشه
من ببلاک ای آر میدم راضیم خوبه. پسرم خیلی رفلاکسش شدیده. ولی با ای آر یبوست گرفته قطره کولیکز میدم بخاطر کولیکی که داره. وقتی اونو میدم. شکمش خوب کارمیکنه ولی برا رفلاکسش خوب نیس کولیکز
من تروویتال میدم خداروشکر رفلاکسش خیلی بهتر شد .مزه اش هم دوست داره
من که دادم بدتررر شد خیلیی بالامیاورد هم نان هم تروویتال.. همون شیرخشک قبلیش که اپتامیل بود رو دادم کمتر بالا میاره
امروز دکتر گفت برای اریا استفاده کنم منم گفتم گیر نمیاد دارو داد میگن خیلی بدمزست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.