۴ پاسخ

آره خوبه دکتر واسه دختر منم همینو تجویز کرد

خوبه من به پسرم میدم هم وزن دهیش خوبه هم رفلاکسش

اصلا وزن دهی نذاره فقط شربت بده

خوبه ولی وزن دهی نداره خیلی

سوال های مرتبط