منم ببلاک ای ار میدم شرخودمو نمیخورد خشک شد دفعش خوبه روزی دوبار و داره اما دکتر گف هروقت یبوست یااسهال شد نان ای ار یا بیومیل آی ار امتحان کن اما فعلا بش ساخته
وزن دهیشم خوب بود دکترش راضی بود باید ببینی چی بهش میسازه
من.فقط شیر خشک ببلاک ای ار میدم خداروشکر اصلا بچم یبوست نداشت الان دو ماهه داره میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.