۶ پاسخ

نان وزن دهیش خوبه

چرا اپتامیل پپتی میدی؟
مگه حساسیت داره؟
چون اپتامیل پپتی ضدحساسیت هست و رژیمیه شاید بخاطر همین وزن گیریش خوب نباشه

ماجان ۱ هم اگه گیر بیاری خیلی خوبه من ماجان یک میدم بهش

سلام عزیزم دکتر به من گفت نان و گیگوز وزن دهی خوبی داره

ببلاک ۱عالیه وزن دهیه

نان خیلی خوبه. برای این سن.

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی