نان وزن دهیش خوبه
چرا اپتامیل پپتی میدی؟
مگه حساسیت داره؟
چون اپتامیل پپتی ضدحساسیت هست و رژیمیه شاید بخاطر همین وزن گیریش خوب نباشه
ماجان ۱ هم اگه گیر بیاری خیلی خوبه من ماجان یک میدم بهش
سلام عزیزم دکتر به من گفت نان و گیگوز وزن دهی خوبی داره
ببلاک ۱عالیه وزن دهیه
نان خیلی خوبه. برای این سن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.