۲ پاسخ

شاید مال دندونشه

بلاش دور باشه گلم
دندون نداره؟؟
ببین یه چیز بهت بگم
من دخترم یک ماه از پسر شما بزرگتره دقیقا یک ماه پیش یهو ابریزش بینی و بی قراری گرفت و کلا بگم حالت خفیف سرماخوردگی
بردم دکتر گفت احتمالا دندونه یا آلرژی
خلاصه خواهر فکر کنم کمتر از یک هفته بعد دندون قشنگش در اومد
اما من کلا دارو میدادم و البته دختر من تب نداشت بدنش کمی گرم بود

سوال های مرتبط