۱۸ پاسخ

دلبخواه نیست ک اداره گف مادرایی ک برا خودشون تصمیم میگیرن در حق بچه ظلم میکنن چون ک اگ نیان پیش باید ی راست برن کلاس اول

میشه
منم مثل تو
۱ سال دیرتر میفرستم مدرسه

سالهاست بچها همین سن میرن مدرسه. ما هم رفتیم. واقعا مشکل خاصی نبود. اتفاقا بچهای جدید خیلی باهوش ترن.
تازه مثل قدیم نیست که معلم ها بد اخلاق و سخت گیر باشن. همه آموزش ها شده با بازی و سرگرمی. چرا باید بچه مو یکسال دیرتر بفرستم و محروم کنم؟
اتفاقا دست من بود زودتر می‌فرستادمش که زودتر وارد دانشگاه و بازار کار و جامعه بشه.
بچهای الان خیلی توانمند تر از ماها هستن.

چه مقاومتی دارید نسبت به مدرسه فرستادن🥲
پسرمنم درست ۹۹ ولی ۲۰ اسفند هست….
همه هم سن و سال هستن دیگه…. کوچولو هستن با هم وقت میگذرونن و بزرگ میشن
الان نفرستید پیش سال بعد باید یه راست برن کلاس اول ، بدتر میشه که

میگن اجباری هست باید برن پیش دو
نیمه اول 1400 هست

منکه امسال نمیفرستم بره مدرسه ی سال دیرتر میفرستم

من نمی فرستم عزیزم
۶ سال میفرستم پیش۲
۷ سال مدرسه

من امسال نمیفرستم پیش یه سال دیر تر چرا بچه رواز الان بفرستم نمیفهمه هیچی ودرک کافی هم ندارن

منم میخام یکسال دیرتر بفرستم فروردین ۴۰۰ هست ، اما سال دیگه نمیفرستمش پیش دو سال بعدش میفرستم

ترس نداره ک پسر من نیمه اول ۴۰۰ هس
ولی سال ۴۰۴ فرستادمش پیش ۱ خودش با بچه های پیش دو مهدشون دوست شد رفت سر کلاس اونا.خیلی هم خوب باهاشون کنار اومد از نظر درکی ک معلمشون گفت در ی سطحن
انقد خوب بود ک کفتم اگ بشه سال دیگ مستقیم بره اول ولی گفتن نمیشه
نگران نباشید
مهم جثه نیس ک مهم درکشون هست ک الان همه بچه ها باهوشن ماشالله

منکه درک نمیکنم اوناکه مبگن دیرترمیفرستن والااولا دلبخواهی که نیست..بعدشم شمابچتون رواماده کنیدکه زودتربتونه مستقل بشه نه دیرتر

دختر منم خرداد ۴۰۰ نمی‌دونم چیکار کنم همه میگن ی سال دیرتر ولی من میگم بره بهتره

چرا میتونی مخصوصا اگ اخرای نیمه اول باشه

من ی سال دیرتر میفرستم

من یک سال دیرترمیفرستم .

دختر منم متولد خرداد ۱۴۰۰ هستش
به ذره جثه داره چه جوری بفرستم بین اون همه بچه

پسر منم ۱ .۱ . ۱۴۰۰ نمیدونم چکار کنم

دختر منم نیمه دوم ۱۳۹۹ هستش دوست ندارم امسال بره پبش ۲ خیلی ریزه میرس

سوال های مرتبط