۱۶ پاسخ

مهر ۴۰۵باید بره پیش دبستانی ۴۰۶مدرسه

امسال بایده پیش دبستانی 1 میرفت و مهر 405 پیش 2 بایده بره.

مهر 1405 پیش2 باید برن که اجباریه 406 کلاس اول

هم سن پسر منه دیگه
انشااله پاییز باید برن پیش با بچه های 1400باهم میرن

همیشه حق با خانوماست شما درست میگی .بزن شتکش کن که لج نکنه چه معنی میده شوهر بجز چشم چیزی دیگه بگن واااا😂✂️

عزیزم برای سال ایند باید پیش دو ثبت نامش کنید

پسر منم بهمن ۹۹. باید سال دیگه بره پیش

۴۰۵ میره پیش ۲

گلم ۴۰۶ که دیگه کلاس اولن . امسال آمادگی هستن پسرمن میره

پسر منم اسفنده مهر ۴۰۵ میره پیش دبستان ۴۰۶ میره کلاس اول پسر شماهم همینطوره

متولدین 99 از شهریور ماه به بعد همه مهر سال آینده میرن پیش دبستانی

۴۰۵ میره پیش دبستانی

پسر منم بهمن 99 امسال پیش یک بود سال دیگه پیش دو

دختر منم اسفند ۹۹ هست
۱۴۰۵ میره پیش دبستانی

همین مهر ۴۰۵ پیش دو میره

مهر 405 میشه پیش اصلی 406, مدرسه

سوال های مرتبط

مامان کسرا و دلسا 🌈 مامان کسرا و دلسا 🌈 ۶ سالگی