خب میخوای ببندیش که یه ساعته گریه میکنه ولش ک🙃🙃
اذیت نکن بچه رو اصلا نیازی نیست ببندی خیلی سبکه واکسنش
این واکسن خیلی سبکه درد هم نداره
بچه یکسالشه مگه میشه بست عاخه بچه وحشت میکنه کی گفته ببندی عاخه اصن واکسن یکسالگی هیچ دردی نداره
چرا ببندی؟
چرا ببندی اخه
اگه واکسن یکسالگی زدی هیچی نمیخوادچون خیلی سبکع بهداشت به من گفت نه قطره بده نه سردکن نه گرم گفت اگه یه درصدتب کردقطره بده خدارو شکرانگارنه انگارکع واکسن زده بود
چرا میبندی که؟
کجارو ببندی ؟
چیو ببندی
چیو ببندی
چیو ببندی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.