علت بردن سر نوزاد به عقب چیست

۴ پاسخ

رفلاکس

شما الان دیگه باید غذای کمکی رو شروع بکنی برم تاپیک مامان های رفلاکسی رو بخون همشون دکتر گفته یا از چهار ماهگی شروع کردن یا پنج شما هم میتونی شروع کنی به من دکتر گفت فرنی رو با اب و آرد برنج بزارم لعاب دار بشه بعد یه مقدار از شیر خودم یا شیر خشکش بریزم بهش که فقط نسبت به شیری که میخوره غلیظ تر بشه اول غذای کمکی باید یکم غلیظ تر و سفت تر از شیر مادر باشه بعد رفته رفته غلظت زیاد و اینکه اول یکی دو قاشق کوچولو بعد هی وعده ها زیاد میشه گفت با پوره شروع نکنم

اوه چقدر کتابی 😂😁
رفلاکس عزیزم رفلاکس پنهان داره
باید دارو استفاده بکنه اگر آب دهنش زیاد میاد حالت آدامس جوی داره اگر خوابش بهم خورده موقع شیر نق میزنه و سرش رو می‌بره عقب خس خس سینه داره انگار که خلط داره اگر سرفه می‌کنه اگر وزن گیری کند داره یا وزن نگرفته هر کدوم اینا رو داره علت رفلاکس پنهان و اینکه دختر منم رفلاکس پنهان داره و دکتر گفته از پنج ماهگی با فرنی غذای کمکیش رو شروع کن من چند روز دیگه می‌خوام شروع کنم بچه که غذا خور بشه درست میشه یواش یواش .
من دارو نکسپید و دومپریدون داد بهتر شده ولی کامل ازبین نرفته

از جمله حرکت های پسرم بود و دکتر تشخیص رفلاکس داد

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۲ ماهگی
مامان الیسا مامان الیسا ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی