من بچم پسر بود ولی دوستم کع باهم باردار بودیم اون حالت تهوعش زیادتر از من بود غذا نمیخورد لاغر شده بود بی حال بود منم حالت تهوع زیاد داشتم خیلی پرخوری میکرذم با وجود حالت تهوع هام همش گرسنم میشد عاشق گوشت بودم وزن نه کم کردم نه زیاد همش بی حالو خابالو بودم
علائما یکیه مامانم ب من زنگ زده میگه تو داررریییی ب من دوروغغغغغ میگی گفتم ن چرا چیشده گفت بچت دختره گفتم بخدا پسره ای بابا 🤣🤣🤣 چون خودش سره من عاشقه ماست بوده منم اگر ماست بخورم بچم باید دخترباشه
به این چیزا دل نبند عزیزم همش الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.