خانوما علاعم بارداری دختر چیه؟

۳ پاسخ

من بچم پسر بود ولی دوستم کع باهم باردار بودیم اون حالت تهوعش زیادتر از من بود غذا نمیخورد لاغر شده بود بی حال بود منم حالت تهوع زیاد داشتم خیلی پرخوری میکرذم با وجود حالت تهوع هام همش گرسنم میشد عاشق گوشت بودم وزن نه کم کردم نه زیاد همش بی حالو خابالو بودم

علائما یکیه مامانم ب من زنگ زده میگه تو داررریییی ب من دوروغغغغغ میگی گفتم ن چرا چیشده گفت بچت دختره گفتم بخدا پسره ای بابا 🤣🤣🤣 چون خودش سره من عاشقه ماست بوده منم اگر ماست بخورم بچم باید دخترباشه

به این چیزا دل نبند عزیزم همش الکیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی