خانوم هایی که دختر دارید بیایید علاعم تون رو بگید چیه ؟؟؟؟

۳ پاسخ

بیشتر تمایلم ب ترشی و لواشکه
کباب دوس ندارم،بستنی خوشم‌نمیاد
کیک و شیرینی هم اگه باشه یکی میخورم ن اینکه هوس‌کنم

سومین دخترو باردارم. تو سه تا بارداری حتی یدونه علامت بارداری نداشتم. هیچ فرقی با حالت غیر بارداری نداشتم فقط شکمم ب مرور بزرگ میشه😂

من واسه دختر م هیچ علامی نداشتم حتی بالام نمی آوردم خیلی خوب بودم خوبم می‌خوردم اما الان دارم دیونه میشم بالا میارم ولی نمی‌دونم تو دلم چخبره دخمله یا پسره ..

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری