۶ پاسخ

هیچ علائمی نداشتم فقط خیلی خوابم بهم ریخته بود

من پرکاری تروئید دارم،ریزش مو دارم و خشکی دست و صورت.البته ازمایش ک دادم فهمیدم قبلش نمیدونستم ،یعنی تو بارداری گرفتم

اول بارداری صبح ناشتا قرص لئوتروکسین میخورم

من کم کاری تیروئید دارم

ریزش مو، افزایش وزن.خشکی دهان .

ویارتون شدید هست؟

سوال های مرتبط

مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری