۵ پاسخ

والا خواهر نه میتونم چیزی بخورم نه حال دارم سرمم میزنم فایده نداره امیدوارم حالت تهوع و بیحالیم زودتر خوب بشه

من رفتم ان تی گفت ۷۰درصد پسر اومدم کلی لباس خریدم ت ۴ماهگی رفتم سونو معمولی گف دختر لباس موند رو دستم 🤦🏻‍♀️

خیلی گریه میکنم اینروزا احساساتم رد داده
و مدام ضعف دارم حالت تهوع

استرس دارم ♥️ ایشالله ب لطف خدا برای همه صحیح و سالم باشه برای منم🥹

ب شدت بی حااالم

سوال های مرتبط

مامان نیایش مامان نیایش روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان وکنجد مامان آرمان وکنجد هفته بیست‌ودوم بارداری