والا خواهر نه میتونم چیزی بخورم نه حال دارم سرمم میزنم فایده نداره امیدوارم حالت تهوع و بیحالیم زودتر خوب بشه
من رفتم ان تی گفت ۷۰درصد پسر اومدم کلی لباس خریدم ت ۴ماهگی رفتم سونو معمولی گف دختر لباس موند رو دستم 🤦🏻♀️
خیلی گریه میکنم اینروزا احساساتم رد داده
و مدام ضعف دارم حالت تهوع
استرس دارم ♥️ ایشالله ب لطف خدا برای همه صحیح و سالم باشه برای منم🥹
ب شدت بی حااالم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.