عزیزم خونسردیتو حفظ کن.
الان اک گریه نمیکنه، و تب نداره ارومه اشکال نداره اما اگ گریه تب داره پاشو ببر دکتر.
احتما پشت شیر دادی بالا اورده اضافه هارو کسی اینحا کمکت نمیکنه چون نوزاده ببر دکتز عزیزم
دایمیتکون یا قطره کولیف بخر بده بخوره باید نیم ساعت بعد از شیرت بدی که بالا نیاره
اینو زیر ۱ ماه نده
دایمتیکون و کولیک ایز بخر بده روزی ۳ بار هر بار ۱ قطره چکون عالیه
دکتر گفت تبش بخاطر کولیکش هست؟؟؟؟
قطره کولیکز امتحان کن شربت گریپ میکسچر خوبه بده . دو سه روز یک بارم براش ترنجبین درست کن دو تا قاشق مربا خوری بده بخوره
تبش چند درجه بود ؟
بعدش اینکه من به بچه هام اصلن شربت کولیک ندادم روشکم آروم میخوابوندم کمرشونو ماساژ میدادم پاهاشو آروم جمع میکردم تو سینه مثل ورزش خودشون باد شکمشون خالی میشد
شربت خوبیه فاصله بده از شیر بعدم ببین از چه ساعتی دل درد و زوراش شروع میشه سه ساعت زود تر بده نکه همون موقع بدی
غذا خوردنتو رعایت کن اگه این شربت بهش نمیوفته بهش قطره کولیکز بده خیلی خوبه برا دل درد ونفخ
عزیزم کم کم قطره قطره بش بده تابالانیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.