۲ پاسخ

از دوساعت بعد سال تحویل که گریه کردم با دل شکسته تا امروز انگشت شمار بوده چند روز بقیش و هر روز گریه کردم🥲
فقط خدا باید برام معجزه کنه تا حال دلم خوب بشه😭

کاش تو این سن حال دل ما این نبود

سوال های مرتبط

مامان مهدی وامیرعلی🌱 مامان مهدی وامیرعلی🌱 ۳ سالگی