منم قبلا گرفتم اصلا سختم نشد سری برو داخل حموم کل بدنت حنا بزار ده دقه بعد بشور
روزی سه بار انجام بده
همه چیای خنک بخور
منم گرفتم قبل عید با اینکه اصلا بهشون دست نزدم ولی یکی رو پیشونیم مونده جاش
نمیتونی بری که هفته بعد هم دونه هات خوب نمیشه همناقلی ممکنه بگیرن ازت بقیه
یه دونه عمیق میمونه، حالا شانست بگیره تو صورتت نباشه، من تو پیشانیم خواهرم رو دماغش
خنکی بخور، گوشت اصلا نخور
همین که جوش ها و دونه ها خشک بشن دیگه سرایت نمیکنه،،من بعد یک هفته خیلی خیلی بهتر شدم و دیگه رفتم تو جمع
من گرفتم بدجورررررر ولی اصلا جاش نموند نگران نباش من ۲۰سالکی گرفتم..راهش اینه که زود خوب شی،گرمی نخوری.تا میتونی خاکشیر با آب سرد و آلو و هندوانه و خیار بخور..هر روز یکی دوقاشق جوش شیرین هل کن تو ته استکانی آب با پنبه یا دستمال بمال رو زخم ها و جوش ها و دونه ها..چند دقیقه بمونه بعد برو دوش آب خنک بگیر خیلی موثره..دوش آب سرد و قبلش محلول جوش شیرین عالیه
اگه دست بهش نزنی نخارونی جاش نمیمونه
من نگرفتم تاحالا. ولی هندونه. خاکشیر چیزای خنکی زیاد بخور ک زودتر ازبدنت دراد
من و بچه هام عید گرفتیم دو هفته طول میکشه کامل خوب بشی اره متاسفانه برا من یدونه عمیق بود رو صورتم موند برا پسرم پشتش مونده دخترم کمرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.