من دروسبلا میخورم
من تابه حال اسم این قرص نشنیدم
قبل اینکه پیامتو تا آخر بخونم فک کرد داروی خاصی هست تو دلم داشتم میگفتم خدایا رحم کن به مردم جنگ شده همه تو دردسر افتادن مخصوصاً اونایی که مریضی خاصی دارن دارو پیدا نمیشه
بعد که پیامتو تا آخر خواندم یکم دلم آروم شد بعد یه فکر خنده دار به ذهنم رسید
گفت این قرص و یا ال دی پیدا نشه تو این مدت فوقش اینه زن شوهرا تو این مدت جنگ پیش هم نخوابن دیگه
البته اونایی که میترسم حامله شن
چرا طبیعی جلو گیری نمیکنی
من هرگز قرص دارو استفاده نمیکنم همیشه طبیعی
روکین خیلی خوبه مشابه همونه
دزوسیپتیو
منم دزولست میخوردم الان اونم نیست باز
من بلارا میخورم
راضی ام
الیته قیمتش یکم بالاست اکر مشکلی نداری
روکین بگیر
منم مارولین میخوردم پیدا نکردم ذکتر گف روکین مثل همونه
روکین مشابه مارولینه البته اگه بسازه بهت من خوردم لکه بینی داشتم
سیبل هم خوبه من اونم لکه بینی داشتم
ببین اگه شهرتون داروخانه دولتی داره برو اونجا بپرس دولتی ها دارن
من دوساله ال دی میخورم مشکلی هم پبش نیومده البته طبیعی هم جلوگیری دارم
دزوسپتیو یا دزولست پیدا کن
من مارولین میخوردم سه ماهه پبدا نکردم این ماه سیبل خوردم ولی همش لکه بینی دارم خوب نیست اصلا
یکی از مامانا به من گف روکین
بخاطر فرزند اوری. کم کردن ورود قرص های خارجی رو .... ال دی که دوزش رو کم کردن که همه بچه دارشن .... بگرد پیدا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.