اینجام کسی سیاستمدار نیست که سر در بیاره
هر کسی نظر شخصی خودشو میگه اونم شانسی
نمیدونم .خدا لعنتش کنه.اونایی که میگفتن با مردم عادی کاری نداره کجان دقیقا..
خدای من طرف جمهوری اسلامی نیستم اما به نظرم دیگه خیلی دارن زیاده روی میکنن یارو بس کن دیگه اقتصاد حاضرم بد باشه ولی باز فک کنم بهتره بمونن…💔
چه تهدیدی کرده خبر مرگش
میتونی تاپیگامو بتونی ی تحلیلگر بی طرف نظرشو گفته درباره تهدیدات
نمیدونم ولی خدا آخر عاقبت ما رو بخیر کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.