عزیزم انشاالله ک چیزی نیست حتما دکترتو عوض کن
دیگه اکثرا خانوما حتی دخترخانوما تنبلی تخمدان دارن پاپ اسمیر هم چکاب سالیانه هرخانوم باید بره که اکثرا نمیریم اونم چیز خاصی نیس گلم بخاطرعفونت نوشته
یه دکتر دگ هم برو نشون بده انشالله چیزی نیس عزیزم نگران نباش 😘
تنبلی تخمدان ربطی به پریودی منظم و نامنظم نداره میتونه باعث بهم خوردن ریتم پریود بشه ولی اونیکه مرتب میشه معنیش این نیس تنبلی تخمدان نداره
ولی یه سندروم که قابل کنترله
عفونت هم با دارو اوکی میشه
انشالله همیشه سالم و سلامت باشی
عشق برات با یه عالمه انرژی مثبت😘🫂
کاری به سرطان نداره دختر واسه خودت استرس درست میکنی من تاحالا ده بار پاپ اسمیرکامل دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.