۴ پاسخ

طلا رو بازم می‌گیرید
خونه واجب تره
ژویپنگ بگیر ضد حساسیته و عین طلاست دل اوینا جانم شاد بشه

اگه بتونی وام مسکن بگیری باز بهتره
اقساطش ماهی ۲۰ تومنه
باهاش یه مسکن مهر بخری

من شنیدم به خاطر این اوضاع تا سال دیگه ملک فعلا راکده ولی طلا حداقل ۳۰ حداکثر ۴۰ میشه
اون موقع با فروش طلا سرمایه بهتری برا خرید خونه دارین

من اینو شنیدم
نمیدونم چه قدر صحت داره

میگن این چیزا الکیه
امتیاز هم میگن خرید فروشش غیر قانونیه

سوال های مرتبط

مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی