۷ پاسخ

حالا دختر من اول پی پی رو تو دستشویی کرد بعد جیشو گفت

۴ کوچیک نیست؟

چند دادی؟...من کلا مولفیکس استفاده میکردم

روزا جدا شد؟پسر من نمیگه ولی شبا خشک جاش

من هر ماه یه بسته میخرم یک ماه میره
پی پی رو نمیره دسشویی تو پوشک میکنه روزی یدونه
تمایل نداره منم اصرار نکردم تابستون که همش حیاط بیرون ایناس ان سالله از پیپی ام میگیرمش
اصلا خونه نمیکنه ها قه هیچ وجه میگه پی پی دارم پوشک کن پوشک میکنم میکنه در میارم

منم شبا فقط ، از زمانی که دویست بود سه چهار بسته گرفته بودم تا الان داشتم ، الان تموم شده بازم باید بخرم ولی دلم نمیاد هفتصد تومن پول یه بسته بدم😂

کم کم بهش عادت بده دیگه شبا پوشک نکنی
اولش سخته ولی عادت میکنه کم کم

سوال های مرتبط