۶ پاسخ

دیگ دارم سکته میکنم چرااینقد اصفهانو میزنه اخه امروز بادم میاد بدتر شده همش حس میکنم موشکه

خیابان استانداری رو زد

ول نمیکنن بی پدرا

اره بیچارمون کردن صبح تاحالا

ول نمیکنه که
صبحم دوساعت سمت ما را کوبید و رفت خیلی وحشتناک بود

بله 😔

سوال های مرتبط