موها رو نمیخوره، در کل نگران نباش دخترِ من خیلی شدیدتر انجام میده اینکارو و من دکتر بردمش برا این قضیه، دکتر گفتن ایرادی نداره سرش تندتند عرق میکنه بعد خارش میگیره میخارونه و موها رو میکنه، برا اونه
مشکل دندون نداره .حتما درد داره .موهاش بلنده ب دستش میاد .
پسر منم همینجوری
دائم دارم از تو دستش مو درمیآورم
موهاش میریزه یا ریزش مو داره ک براحتی دستش پر مو میشه موهاشو بکشه ک دردش میگیره دیگه نمیکشه
و دیگه اینکه مو اگه بره دهنش ک بخاد بخوره ک حالش بد میشه لقمه ک نیست سری قورت بده یحالت اوق زدن بهش دست میده مث آدم بزرگا اگه مو بره دهنش
فکر کنم مال دندون باشه
ن عزیزم خطرناک نیس همون و دفع میکنه با مدفوعش نگران نباش.. دختز منم ی تایمی موهاشو میکشید و خودشم گریه اش میگرفت😁
چرا اخه دردی چیزی داره یا عادت شده بزاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.