۷ پاسخ

موها رو نمیخوره، در کل نگران نباش دخترِ من خیلی شدیدتر انجام میده اینکارو و من دکتر بردمش برا این قضیه، دکتر گفتن ایرادی نداره سرش تندتند عرق میکنه بعد خارش میگیره میخارونه و موها رو میکنه، برا اونه

مشکل دندون نداره .حتما درد داره .موهاش بلنده ب دستش میاد .

پسر منم همینجوری
دائم دارم از تو دستش مو درمی‌آورم

موهاش میریزه یا ریزش مو داره ک براحتی دستش پر مو میشه موهاشو بکشه ک دردش میگیره دیگه نمی‌کشه
و دیگه اینکه مو اگه بره دهنش ک بخاد بخوره ک حالش بد میشه لقمه ک نیست سری قورت بده یحالت اوق زدن بهش دست میده مث آدم بزرگا اگه مو بره دهنش

فکر کنم مال دندون باشه

ن عزیزم خطرناک نیس همون و دفع میکنه با مدفوعش نگران نباش.. دختز منم ی تایمی موهاشو میکشید و خودشم گریه اش میگرفت😁

چرا اخه دردی چیزی داره یا عادت شده بزاش

سوال های مرتبط