سلام صب بزنید مثلا ۵ صب یا ۴ بیدار شدیدد
😄😄😄👍👍👍
عزیزم درخواست دادم قبول کن چون هم سنیمم همو داشته باشیم
بزنن دیگه منمم منتظرمممم
بزن چرا این ماه همه تاخیر خوردن 😐منم ۶روز تاخیرم
الان بزن
بزن نتیجه اش رو هم بگو
هر موقع خواستی بزن فقط ادرارت رقيق نباشه
آره الان بزنی نشون میده من زدم من زدم دو خط افتاد
بزن من پنج غروب زدم
بزن الان دیگه نشون میده
بزن الان
بزن الان
هرموقع بزنی اوک هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.