لعنت ب بیبی چک منفی متنفرم از هرچی بیبی چکه
علائم پریودی نداری
برو دکتر حداقل امپول بده پریود شی
منم بعد 17روز تاخیر، بتام منفی شد
منم از وقتی جلوگیری ندارم پریودم نامنظم شده الان ۱۴روز تاخیر بدون علائمم یکم نوک سینهام حساس شده فقط روز۶ تاخیر بی بی چک زدم منفی شد😔🫠
اونم از شانسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.