۴ پاسخ

باردار نمیشی یه دردسرع باردار میشی یه دردسر قربون حکمت خدا برم
من الان باردارم اما 2روز بود خونریزی داشتم تازه امروز بند اومد انقد باید انتظار بکشم استراحت کنم تا سونو قلب برم

هیچ خطی نیافناد به غیر از این میشه تاپیک قبل منو ببینی

منم بعد ۴ روز تاخیر یکی بی بی مثبت پریود شدم🥲

‌منم منفی شد 🥲

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری