رفتم ازمایش و منفیییی شد 😥😭😭💔

۵ پاسخ

الهی

عزیزم شااید لقاح دیرتر بوده... صبر کن بعدا اگه پریود نشدی دوباره تست بزن، ببین چجوریه عجله نکن... باید از موعدت بگذره حد اقل یه هفته... برا خود من لقاح دیر انجام شده بود تا دوهفته ک پریودم عقب افتاد بی بی چک زدم اون موقه هالش یکم پررنگ از تو بود تارع. صبر کن ببین چی پیش میاد

غصه نداره دختر صبر کن برای ماه بعدی خدا بزرگه حتما حکمتی توش بوده

روزی که قسمتت باشه مثبت میشه عجله نکن عزیزم ،این روزا لذت ببر و مطمئن باش میشه

تستت منفی بود متاسفانه
صبر میکردی تاخیرت بیشتر میشد بعد بتا میدادی

سوال های مرتبط

یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته نهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری