۳۸ پاسخ

چند روز تاخیری؟

نه عزیزم چون بعضی وقتا لقاح دیر میگیره اینطوریه
بعد ۴۸ ساعت تکرار کن عددش اگ رفته باشه بالا اوکیه

کاملا طبیعیه عزیزم..۴۸ ساعت دیگه مجدد تکرارش کن اگه دوبرابر شده بود دیگه خیالت راحت..بارداری های مشکل دار بتا بالا نمیره..

عزیزم مثبته با این که قبل موعد زدی

مثبته بالای ۱۰

ن عزیزم مثبته🎀❤️

مبارکه عزیزم مثبته

منم بتام ۵۴ بود مثبت بود

عزیزم مبارکه🌺
منم همینجور بودم، دوبار بتا دادم تا ببینم میره بالا یا نه بعد دیدم همه چی نرماله فقط من خیلی زود فهمیدم و بتا دادم طبیعیه اینقد پایین باشه

مثبته مبارکه

نه مثبته فقط باید تکرار‌ کنی چون عددش پایینه

نه مثبته عزیزم مبارکت باشه
ولی چون قبل موعدت زدی عددش پایینه 🫠🫠

چند روز تاخیر داری

مثبته دیگه چند روز تاخیری؟؟؟
بعد دو روز تکرار کن باید ۲ برابر بشه انشالله ک میشه

مبارکت باشه مثبته ، میخوای خیالت راحت بشه چند روز دیگه تکرارش کن

مثبته فقط زود رفتی باید چنددروز دیگه تکرار کنی ک بره بالا ترر وگرنه برای مثبت و منفی بودن کاملا مطمعن باش مثبته

مثبتی فقط زود رفتی

مثبته مبارکه 🥰

منفیه چیه عزیزم اینکه مثبته

ن قربونت
مثبته خیالت راحت

مثبته عزیزم😍فقط حتما حتما ۴۸ ساعت دیگه مجدد تکرارش کن که دوبرابر بشه انشاالله

بالای25مثبته

مثبته

ن مثبته کجاش منفی

نه منفی نیس میتونی صب کنی چند روز دیگه باز تکرار کن

نه مثبته ولی باید تکرار کنی باز ۴۸ ساعت بعد برو بین بیشتر شده یا یا نه

۲۴ ساعت یا ۷۲ ساعت دیگه تکرارش کن

چندروز دیگه ازمایش بده دوباره

مبارکت باشه ولی باید تکرار کنی

مثبته

مثبته که

مگه بهت گفتن منفیه؟

نه عزیزم مثبته

نه ۶۷مثبته

مبارکه

نه گلم مثبته فقط زود رفتی

نه مثبته عزیزم مبارک باشه

نه مثبته

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان غنچه مامان غنچه هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته بیستم بارداری