منفیییی دیگ نمیخوام بچه

تصویر
۲۰ پاسخ

دختر تو فقط ۱۸سالته چخبرته

بخاطر اینکه استرس داری پریود نمیشی استرس نداشته باش بعدم این عقب انداختنا نشونه خوبیه بزودی باردار میشی منم بیست روز هم تاخیر داشتم همه میگفتن تنبلی داری کیست داری ولی بدنم داشت برای بارداری آماده میشد

مگه چند سالته انقد ناامیدی هم سن و سالای شما هنوز حتی به ازدواجم فکر نمیکنن چه برسه بچه. سر موقعش خودش میاد چیز زور نخواه از خدا انشاءالله بهت میده

دیر که نکردی
تازه ۱۹ سالته

مثل من این بلااا رو سر کاغذ بیااار😂

تصویر

منم بو ۳ تا بی بی چک مثبت آزمایشم منفی شد

منم منفی شد

ارامشتو حفظ کن ورزش کن خیلی رقص و رژیم رعایت کن انشالله مثبت میشی

اینطوری نگو توکلت بخدا باشه
من دوبار حامله شدم همه چیز خوب و شرایط عالی بااقدام اول ولی بچه نموند برام
داغون شدم نگو اینو ازخدا سالمشو بخواه بگو سالم بده بهت بوقت وبموقع ناشکری نکن توکلت بخدا باشه...
استرسو از خودت دورکن ایشالله بحق همین روز عزیز خداسالمشو بده به همه چشم انتظار به من و شماهم بده🥲

خوشگلم از این ب بعد هر موقع بی بی چکت مثبت شد برو ازمایش
خب هنوز تو سنی نداری که برو دکتر عقب انداختنت شاید واس این باشه ک کیست داری

دقیقا منم وقتی پریود میشم همینطور حرص میخورم دیگع اصلن طرف بی بی چک ک کلن نمیررررم

مال منم این ماه منفی شد
تازه کلی امیدوار بودم😑

نا امید نباش انشالا حامله میشی ولی استرس خیلی بده نداشته باش🥲🥲🥺

وای عزیزم چقد نارحتم شدم اشکال نداره انشا الله دفعه دیگه

انشاالله ب زودی زود مثبت میشه عزیزم نگران نباش

من ماه قبل اینجوری بودم ولی غصه نخور خدابزرگه

ناامید نباش😔💔قربون دلت برم میفهممت

امیدتو از دست نده

ایشالا ب زودی مثبت میشی صبر داشته باش عزیزم😘

منم منفی شد با اینکه قرص وآمپول داشتم این ماه

سوال های مرتبط

مامان آینده🤍 مامان آینده🤍 قصد بارداری
یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری